Management a marketing Sportu

Kód: K01516-000
Značka: OLYMPIA
330 Kč –10 %
Management a marketing Sportu
330 Kč –10 % 297 Kč / ks 258 Kč bez DPH
Skladem
Varianta
Můžeme doručit do:
23.9.2020
Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jeji

Detailní informace

Detailní popis produktu

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.


  • Autor: Eva Čáslavová
  • Vazba: V2
  • Format: 148x210
  • Rok vydání: 2009
  • Stran: 240

Doplňkové parametry

Kategorie: Knihy a příručky
Pohlaví: Unisex

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Tabulka velikostí