FAQ - často kladené dotazy

OBJEDNÁVKA/NÁKUP

Máte hranici dopravného zdarma?

Ano dopravné je ZDARMA při objednávce nad 2 500 Kč u nás máte dopravné zdarma v hodnotě 89 Kč. Dopravné ZDARMA se vztahuje pro objednávku s hranicí nad 2 500 Kč a do váhy zásilky 14,90 Kg . V případě více balíku v rámci jedné objednávky ( neskladné zboží jako například slalomové tyče a obuv )  je účtováno dopravné 89 Kč za každý další balík.

 

Potřebuju pomoc s výběrem produktu. Kam se mohu obrátit?

S výběrem ideálního produktu vám rádi poradíme na našem web chatu (naleznete ho v pravé dolní části obrazovky) nebo nám napište na e-mail info@netfotbal.cz 


Jakou velikost oblečení, nebo obuvi mám vybrat?

U každého produktu máte na výběr různé velikosti. Ty jsou uvedeny v UK, nebo EUR velikostech. Pokud si nejste jisti velikostí, doporučujeme využít tabulky velikostí, které jsou uvedeny v detailu produktu, popřípadě v zápatí stránky,


Jaká je dodací lhůta?

Dostupnost je uvedena u každého produktu při objednání. Pokud je u produktu uvedeno:

SKLADEM, tak zboží máme připravené k okamžitému odeslání a zásilku zpravidla obdržíte do 24 hodin od objednání. V případě osobního odběru vyčkejte na potvrzovací email, že je zboží připraveno k osobnímu odběru.

SKLADEM V ESHOP, tak je zboží na objednání a nemáme ho na skladech na prodejně. V tomto případě zboží objednáváme u dodavatele a je potřeba tuto dodací lhůtu vnímat a počítat s pozdějším doručováním. U této dodací lhůty je dodání 3 pracovní dny.

SKLADEM ESHOP, tak je zboží na objednání a nemáme ho na skladech na prodejně. V tomto případě zboží objednáváme u dodavatele a je potřeba tuto dodací lhůtu vnímat a počítat s pozdějším doručováním. U této dodací lhůty je dodání 6 pracovních dní.


Co znamená dodací lhůta NA DOTAZ?

Takto označené zboží má zpravidla delší dodací lhůtu, než je například 14 pracovních dní. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naší zákaznickou linku.


Kde můžu sledovat průběh objednávky?

Registrovaní uživatelé mohou vidět stav své objednávky po přihlášení. Pro neregistrované uživatele doporučujeme kontaktovat zákaznickou linku, nebo vznést dotaz na email info@netfotbal.cz.


V kolik hodin bude připravena moje objednávka k osobnímu vyzvednutí?

Takto přesnou informaci vám bohužel nejsme schopni říct. Vždy záleží na více faktorech, ale vždy zákazníkovi po zkompletování objednávky odchází email s informací, že je zboží skladem a od té chvíle je zboží připraveno na prodejně k vyzvednutí v pracovní dny od 8-16 hodin na adrese:

Milánská 413
Praha 10
Horní Měcholupy
10900


Jak dlouho bude objednávka čekat na výdejním místě?

Vaši objednávku vám na smluveném místě budeme hlídat pět pracovních dnů, pokud nebylo smluveno jinak při objednání. Poté je zákazník kontaktován a pokud se nepotvrdí vyzvednutí objednávky, je objednávka stornována.


Jak změnit způsob dodání, platby nebo provést jakoukoli změnu v objednávce?

Kontaktujte naši zákaznickou linku, kde váš požadavek určitě vyřešíme.


Chci svou objednávku stornovat. Co mám udělat?

Stornovat objednávku můžete napsáním na email info@netfotbal.cz, nebo kontaktováním naší zákaznické linky. Pokud je již objednávka již v expedici, a je na cestě na k vám, stornovat již bohužel nelze.


Můžu změnit fakturační údaje?

Můžete, a to do 14 dnů od vystavení dokladu, a to z fyzické osoby na podnikatele či z podnikatele na podnikatele. Stačí zaslat žádost na email info@netfotbal.cz.



REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku a problém s objednávkou určitě vyřešíme k Vaší spokojenosti.


Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?

Použijte našeho průvodce reklamací, kde se dozvíte všechny potřebné informace.


Kde a jak mám podat reklamaci?

Použijte našeho průvodce reklamací, kde se dozvíte všechny potřebné informace.


Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Ze zákona jsme povinni reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího podání, ale snažíme se, aby vše proběhlo v co nejkratším čase.


Kde si mohu ověřit stav své reklamace?

Pro ověření stavu Vaší reklamace kontaktujte prosím naši zákaznickou linku.


Nesouhlasím s vyřízením reklamace, jak mám postupovat?

O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení. Tento odborný posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým.


Ostatní

Nepřeji si dostávat e-mailové nabídky, jak se odhlásím?

V patičce každého takového e-mailu je možnost odhlásit odběr (úplně dole). Ale nezapomínejte, že přijdete o různé výhodné nabídky nebo slevy.


Kde najdu kontakt na výdejnu?

Na našem výdejním místě obsluhujeme zákazníky pouze osobně. Kontakty, včetně adresy výdejny naleznete ZDE.