Reklamace a poškozené zboží

V případě, že chcete reklamovat poškozené zboží, potřebujeme tyto dokumenty:

  • Reklamační formulář k reklamaci (viz níže) 

Důležité Upozornění!

  • Zboží musí být v kompletním stavu, ve kterém jste ho obdrželi
  • např. : Když obdržíte kopačky s vakem na kopačky, tak při reklamaci musí být vak přítomen u kopaček. Pokud vak byl součástí balení a nebude při reklamaci přítomen - reklamace se automaticky nepřijímá!!!
  • Reklamační cyklus ( 24 měsíců ) se vztahuje pouze na výrobní vady. Na opotřebení zboží či mechanické poškození ( kopaček ) se dvouletá záruční lhůta nevztahuje. Výrobní vady se projevují více méně ihned po použití nebo v krátké době po koupi nikoliv po delším užívání např. kopaček

 

Reklamační formulář či průvodní dopis pošlete společně se zbožím libovolným přepravcem na adresu: Netfotbal.cz, Milánská 413, Praha 15, 109 00

Po přijetí balíku Vás budeme informovat e-mailem.

Přijímáme pouze reklamace v souladu § 619 obč. zák. Zboží nesmí být poškozeno mechanicky, nebo nesprávným používáním. Musí být správně udržováno. Dále dle § 599 obč. zák. reklamace musí být uplatněna bezodkladně, již při prvním náznaku jakékoliv vady.

Reklamační formulář:

  • Datum nákupu
  • Název reklamovaného zboží
  • Důvod reklamace
  • Řešení v případě neuznané reklamace
  • Číslo účtu
  • Jméno a příjmení
  • E-mail
  • Telefon
  • Další poznámky

Reklamační formulář ke stažení ZDE...